
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz na info@sept.com.pl, z przyjemnością Ci pomożemy!
Zwroty, wymiany, reklamacje
-
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 21 dni od jego otrzymania. Upewnij się, że produkty nie mają śladów użytkowania. Do oryginalnego opakowania włóż owinięte bibułką buty lub akcesoria. Odeślij zamówienie na swój koszt na poniższy adres i dołącz formularz zwrotu. Adres zwrotu: sept./Storeit ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź
-
Zamówiłam buty, ale rozmiar jest nieodpowiedni. Czy mogę dokonać wymiany?
Uprzejmie prosimy o zwrot butów w złym rozmiarze na magazyn oraz ponowne złożenie zamówienia na inny rozmiar. Buty wraz z formularzem zwrotu prosimy odesłać na adres: sept./Storeit ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź
-
Czy mogę dokonać wymiany stacjonarnie?
Nie, wszystkie zamówienia realizowane online muszą zostać wysłane na nasz magazyn.
-
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Wszystkie zwroty są realizowane w ciągu 14 dni. Tyle czasu potrzeba, aby przyjąć i zweryfikować zwrot na magazynie, a następnie przekazać dane wraz z formularzem do Działu Obsługi Klienta w celu przelania środków. Jeśli nie otrzymał/a Pan/i informacji o zwrocie w terminie 14 dni to prosimy o kontakt mailowy na adres info@sept.com.pl.
-
Czy mogę prosić o wygenerowanie etykiety zwrotnej?
Oferujemy darmową dostawę na terenie Polski dla zamówień powyżej 200 zł. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
-
W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji bardzo prosimy o wysyłkę produktu wraz z formularzem reklamacji na nasz adres. sept./Storeit ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź
Zamówienia
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Prosimy wybrać model, następnie rozmiar i dodać produkt do koszyka. Podczas zamówienia można założyć konto w naszym sklepie lub zrobić zakupy bez rejestracji. Kolejne kroki to zaznaczenie odpowiedniej metody dostawy oraz płatności. W przypadku problemów prosimy o kontakt telefoniczny (697 379 324 oraz 600 952 514). Jesteśmy dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00.
-
Chciałabym złożyć zamówienie, ale mój rozmiar jest niedostępny.
Staramy się na bieżąco uzupełniać ofertę, ale niektóre rozmiary mogą być tymczasowo niedostępne. W takim przypadku prosimy o zapisanie się na powiadomienie umieszczone na stronie produktu. W momencie, gdy rozmiar powróci do sprzedaży otrzyma Pani automatyczną wiadomość.
-
W jaki sposób mogę otrzymać kod rabatowy na pierwsze zakupy?
Przekazujemy 7% zniżki na pierwsze zakupy po zapisaniu się do Newslettera. Po rejestracji wysyłamy maila z jednorazowym kodem rabatowym.
-
W którym miejscu mogę wpisać kod rabatowy?
Podczas składania zamówienia kod należy wpisać w polu “Mam bon podarunkowy/kod zniżkowy”, a następnie zatwierdzić klikając pole “użyj”.
-
Otrzymałam voucher. Jak mogę go zrealizować?
Podczas składania zamówienia prosimy umieścić kod vouchera w polu “Mam bon podarunkowy/kod zniżkowy”, a następnie zatwierdzić klikając pole “użyj”.
-
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Akceptujemy płatności kartą, Apple Pay, Google Pay, BLIK, Przelewy24, PayPal, PayPo oraz tradycyjny przelew.
-
W jakim czasie muszę opłacić zamówienie, aby nie zostało anulowane?
Prosimy o przelew w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku prośby o późniejszy termin zapłaty prosimy o kontakt mailowy lub wpisanie uwagi podczas składania zamówienia.
-
Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?
Nie, wszystkie nasze zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty.
-
Złożyłam zamówienie, ale podczas płatności wystąpił błąd. Co mam zrobić?
Jeśli to możliwe to prosimy o opłacenie zamówienia przelewem tradycyjnym na konto: 30 1140 2004 0000 3402 7905 0100. W tytule należy wpisać numer zamówienia. W innym wypadku prosimy o kontakt mailowy na adres: info@sept.com.pl, pomożemy rozwiązać problem płatności online.
-
W jaki sposób realizowane są dostawy?
Na terenie Polski realizujemy dostawy poprzez paczkomaty InPost lub kuriera DPD. Zagraniczne przesyłki są dostarczane przez kurierów DPD, DHL lub UPS.
-
Ile dni zajmuje realizacja zamówienia?
Staramy się realizować wszystkie zamówienia na bieżąco. Zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy do godziny 12.00 zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. Natomiast zamówienia przyjęte po południu oraz w weekend zostaną nadane kolejnego dnia roboczego. Wyjątkiem jest pre-order. W przypadku przedsprzedaży informujemy o planowanym terminie realizacji w opisie produktu oraz mailowo.
-
Otrzymałam swoje zamówienie i chciałabym wystawić pozytywną opinię o produktach sept. Gdzie mogę to zrobić?
W sklepie online jest możliwość wystawienia opinii w zakładce każdego produktu. Wszelkie informacje na temat jakości naszych butów czy akcesoriów oraz doboru rozmiaru pomogą innym klientkom sept. w podjęciu właściwej decyzji. My w podziękowaniu za podzielenie się opinią wysyłamy maila z kodem zniżkowym na kolejne zakupy.
-
W jaki sposób pielęgnować buty sept.?
Na naszej stronie zebrałyśmy rekomendacje w zakładce PIELĘGNACJA OBUWIA.
Tabela rozmiarów
-
Jaki rozmiar zamówić?
W sept. oferujemy 13 rozmiarów: od 35 do 42 oraz ich połówki. Różnica między rozmiarami to jedynie 3 mm, dlatego przed pierwszymi zakupami w sept. sugerujemy zmierzyć długość swojej stopy. Najlepszą metodą jest odrysowanie obydwu stóp na kartce papieru, sprawdzenie długości od czubka dużego palca do pięty oraz porównanie wyniku z naszą tabelą rozmiarową. Rozmiar powinien być najbardziej zbliżony do wymiaru stopy. Np. dla stopy o długości 25.3 cm sugerujemy zamówić rozmiar 38.5.
-
Czy buty rozciągną się z czasem?
Nie, buty nie rozciągną się. W momencie mierzenia nie powinny być ani za ciasne, ani za luźne.
-
Gdzie znajdę tabelę rozmiarową sept.?
TUTAJ umieszczone są wszystkie informacje na temat długości wkładek w marce sept. Tabela obowiązuje dla każdego modelu w naszej ofercie.
-
Czy rozmiarówka baletek jest identyczna jak loaferów?
Tak, wszystkie nasze modele bazują na tym samym kopycie, dzięki czemu udało nam się utrzymać jedną rozmiarówkę. Wystarczy dobrać swój rozmiar raz podczas pierwszych zakupów. Przy kolejnych zamówieniach należy wybrać już sprawdzony rozmiar.
-
Gdzie mogę przymierzyć buty stacjonarnie?
Nie, nasza pełna kolekcja jest dostępna wyłącznie online na sept.pl.
Produkcja
-
Czy produkcja sept. zlokalizowana jest w Polsce?
Tak, cała kolekcja sept. powstaje od początku do końca w Polsce. Nasze buty są produkowane w okolicach Warszawy i Krakowa. Skarpetki niedaleko Łowicza, a zimowe akcesoria w Płocku.
-
Skąd pochodzi skóra, z której produkowane są buty sept.?
Większość skór pochodzi z Włoch, a niektóre z Polski i Turcji. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami.
-
Skąd pochodzi kaszmir, z którego wykonane są czapki i szale sept.?
Kaszmir, którego użyłyśmy do produkcji czapek i szali sept. pochodzi z włoskiej przędzalni Papi Fabio i posiada certyfikat GRS (Global Recycled Standard).
-
Czy podeszwa w butach sept. jest skórzana?
Nie, podeszwa w baletkach, loaferach i sztybletach jest wykonana z mikrolitu. Podeszwa w trampkach jest gumowa. Chciałyśmy, aby buty sept. były lekkie, a podeszwa pracowała przy chodzeniu.
-
Czy planujecie nowe modele butów?
Tak, pracujemy nad nowymi modelami na lato i jesień. Chcemy wprowadzić do sprzedaży klapki oraz kozaki.
-
Czy w kolekcji sept. pojawi się torba?
Tak, pracujemy nad pierwszym modelem torby sept. Mamy nadzieję, że trafi do sprzedaży niedługo.
-
Czy realizujecie indywidualne zamówienia?
Nie, nie wykonujemy indywidualnych zamówień na żadne nasze modele.