Edytorial

SEPT. AW21

Chcemy hucznie świętować drugie urodziny sept. Z tej okazji przygotowałyśmy nowy kolor modelu the classic loafer. Przestajemy bujać w obłokach i idziemy po swoje. Tej jesieni uwodzimy, rozpalamy zmysły i rozgrzewamy ciała. Czerwony to manifest kobiecości, miłości i siły.

SEPT. AW21

ready to take on the world.

Chcemy hucznie świętować drugie urodziny sept. Z tej okazji przygotowałyśmy nowy kolor modelu the classic loafer. Przestajemy bujać w obłokach i idziemy po swoje. Tej jesieni uwodzimy, rozpalamy zmysły i rozgrzewamy ciała. Czerwony to manifest kobiecości, miłości i siły.

  

Kobieta sept. jest pewna siebie i seksowna, dobrze czuje się w swoim ciele. Loafery są dla niej jak druga skóra. Delikatne, miękkie, idealnie dopasowane do jej stóp. To para idealna.

Zasługujemy na szczęście i wszystko co najlepsze. Zadbałyśmy o to tworząc nasze loafery. Na drugie urodziny podarowałyśmy sobie i Wam nowy kolor. Intensywny odcień czerwieni to głośny sygnał od naszej marki.

  

Czerwony zwiastuje zmiany i rozkwit sept. Symbolizuje miłość do siebie i do życia. To odcień pasji i zaangażowania, który niesie w sobie dużą ilość energii i wzywa do działania. Czerwony wzburza krew i przyspiesza bicie serca.

  

 Premiera the classic loafer red odbędzie się 1 września na www.sept.pl. Świętujcie i śpiewajcie razem z nami „sto lat!”. W tym sezonie jeszcze wyciągniemy asa z rękawa!

  

W stałej kolekcji sept. oferujemy trzy modele loaferów: the classic, the tassel i the penny, które są dostępne w klasycznych kolorach (czarny i beżowy). W sezonie AW21 powróciły kolory, które pokochały kobiety sept.: navy, blueberry, grey, khaki. Wszystkie loafery sept. są dostępne w rozmiarach od 35 do 42 oraz ich połówkach.

o nas

Markę sept. tworzą dwie przyjaciółki: Katarzyna Maciejewska i Aleksandra Wiśniewska.

Pomysł narodził się w Paryżu we wrześniu 2018 roku. Stąd sept. od September. Rok później otworzyłyśmy nasz sklep internetowy www.sept.pl.

Stacjonarnie nasze buty są dostępne w butikach w Warszawie (Cloudmine, Lui Store, RISK made in Warsaw, Warsaw Concept Store), Krakowie (Concept Room), Poznaniu (Roma Concept) i Gdańsku (NIE tylko dla Dżentelmenów). Wkrótce także za granicą.

Świadoma i odpowiedzialna produkcja jest wpisana w DNA marki sept. Produkt jest wyceniony szczerze, według jego realnej wartości i pracy ludzi, którzy go tworzą. Nasze loafery są wykonane z najlepszej jakości komponentów, a produkcja odbywa się na Mazowszu. Osobiście przeprowadzamy kontrolę jakości i doradzamy naszym klientkom.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.