
Od ponad trzech lat sept. oferuje wybór klasycznych butów w bardzo szerokiej rozmiarówce, wykonanych z największą dbałością w Polsce. Wiosna w sept. jest opowieścią o pełnej energii kobiecie. Stylowej, lecz wymykającej się utartym schematom. Kochającej klasykę, lecz interpretującej ją zawsze po swojemu.
Modelką została Weronika Spyrka - #septgirl, której witalność i wielowymiarowy styl inspirują założycielki marki od dawna.
„Zależało nam, by w kampanii wybrzmiała uniwersalność naszych modeli. To buty, które nosimy nie tylko na co dzień, lecz wybieramy również jako alternatywę np. dla wieczorowych obcasów. Choć modele same w sobie są klasyczne, zachęcamy nasze klientki do stylistycznych eksperymentów. Czarne loafery czy baleriny równie dobrze będą się prezentować z dżinsami, jak i z elegancką slip dress. Weronika idealnie oodaje charakter naszej kolekcji” - mówią Katarzyna Maciejewska i Aleksandra Wiśniewska. Stąd wielowątkowość stylizacji, prostych, acz intrygujących. Elegancja spotyka się z zabawą, a nonszalancja z dziewczęcą radością.
W odsłonie wiosennej nie brakuje bestsellerów marki, jak loafery w dwóch wersjach: the classic i the tassel czy bardzo modne w tym sezonie baleriny - u sept. w wersji z kokardką lub bez. Kolorystyka pozostaje stonowana, z obowiązkową czernią w roli głównej, beżem oraz szarością taupe. W każdym sezonie sept. dodaje nowy akcent kolorystyczny. W stylizacjach nieprzypakowo pojawia się nasycony odcień różu. Buty w tym kolorze wejdą do sprzedaży w kolejnych wiosennych miesiącach.
Powróci też ulubiony przez wiele klientek cętkowany motyw. Do tej pory dostępny w przedsprzedaży, wiosną trafi do regularnej kolekcji, zarówno w formie loaferów, jak i balerinek.
Nadchodzący sezon wprowadzi też zupełnie nowy model w sept.: mule inspirowane mokasynami, wygodnie okalające stopę, osadzone na niewielkim, centymetrowym obcasie.
„Komfort to nowy luksus” - podkreślają założycielki sept., stąd dopracowane do perfekcji fasony, które zapewnią stopom komfort nawet przez długie godziny oraz rozmiary od 35 do 42, z połówkami od 36 do 41. Aktywność, wygoda i ponadczasowość od samego początku stanowią najistotniejsze elementy DNA firmy.