
sept. designed for women. made in poland.
Pomysł na markę narodził się we wrześniu 2018 roku na śniadaniu w paryskiej kawiarni Season. Rozmowa na temat mody, podróży i marzeń zapoczątkowała koncepcję na produkt. Długo szukałyśmy butów, które pasowałyby do naszego stylu życia. Pracujemy, podróżujemy i aktywnie spędzamy wolny czas. Cenimy ponadczasową elegancję, wygodę i doskonałą jakość.
Loafer to idealny model, który sprawdza się w różnych okolicznościach i dopełnia każdą stylizację. Tworząc loafery sept. testowałyśmy i udoskonalałyśmy kolejne wzory, aby spełnić własne wymagania. Współpraca z polskim producentem daje nam gwarancję wysokiej jakości wykonania, ale też pewność, że nasze buty powstają w odpowiednich warunkach.
1 września 2019 roku otworzyłyśmy sklep internetowy marki sept. Na początek sezonu AW19 oferujemy the classic loafer w trzech wersjach kolorystycznych i dwóch jakościach. Model wykonany z czarnej licowej skóry powstał jako pierwszy i stanowi bazę naszej kolekcji. Ofertę uzupełniłyśmy o dwa eleganckie i modne kolory na ten sezon – bordowy i jagodowy.
Świadoma i odpowiedzialna produkcja jest wpisana w DNA marki sept. Buty zostały wyprodukowane w rodzinnej, polskiej manufakturze z wieloletnim doświadczeniem. Zadbałyśmy o minimalistyczne i ekologiczne opakowania. Kartony są wykonane w 90% z materiałów wtórnych, a nadruk powstał przy użyciu farb na bazie wody. Przed wysyłką do klienta pudełko zabezpieczamy biodegradowalnym foliopakiem wykonanym z przetwarzalnej skrobi. W prezencie do każdej pary dołączamy elegancki worek uszyty z innowacyjnej, biodegradowalnej tkaniny. Fillsens to włókno przyjazne środowisku, powstałe z celulozy drzewnej. To ono sprawia, że worek jest wyjątkowo miękki i delikatny w dotyku. Wszystkie nasze opakowania zostały wyprodukowane w Polsce.