O nas

Nazwa naszej marki odnosi się nie tylko do najważniejszego miesiąca w modzie. We wrześniu 2018 roku podczas śniadania w paryskiej kawiarni Season, rozmowa o marzeniach i pasji do podróży zapoczątkowała koncepcję naszego flagowego modelu — the classic loafer.

Życie każdej z nas jest podróżą, która zasługuje na wygodne buty. Obie wyznajemy te same wartości. Cenimy wysoką jakość, komfort i polski design, dlatego nasze produkty są wytwarzane lokalnie. Jesteśmy pierwszymi klientkami naszej marki, osobiście przeprowadzamy kontrolę jakości i nieustannie udoskonalamy każdy model, aby najpierw spełnić swoje oczekiwania.

W sept. oferujemy 13 rozmiarów: od 35 do 42 oraz ich połówki, dzięki czemu nasze obuwie jest dopasowane do każdej stopy. Z każdym sezonem poszerzamy naszą ofertę o nowe modele i akcesoria.

#stepintosept

 

Buty stworzone z przyjaźni: rozmowa z Kasią Maciejewską i Olą Wiśniewską

Przeczytajcie wywiad na twojstyl.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.